Mozgásszervi diagnosztika

- felmérés és tanácsadás, terápiás tervvel, egyedülálló diagnosztika és fájdalomterápia

Mozgásszervi problémák esetén a legtöbbször kíméljük és igyekszünk nem terhelni a fájdalmas területeket. Ez viszont nemcsak izomerő vesztést és ízületi beszűkülést okoz, hanem megváltozott mozgásmintát is, amely újrastrukturálja a szöveteket. Egyes idegpályák működése felerősödik, míg mások veszítenek az ingerületátvivő képességükből, vagy megszűnnek jelet adni.
A rengeteg ülés, mozgásszegény életmód fokozza az ideg- izom kapcsolatok gyengülését.
Sok esetben az érzett fájdalom, panasz helye és oka NEM egy területen keresendő.

Célunk a probléma okának diagnosztikája:

Szegmentált, konkrét kezelési tervet készítünk a feltárt problémára (gyógytorna, mozgásterápia, egyéb rehabilitációs lehetőségek pontos beosztása, egyénre szabott azonnali megoldásokkal).

Hatékony rehabilitációt biztosítunk: lehetőség szerint otthon végezhető programmal, online riport és támogatás, egyénre szabott videós megoldásokkal a költség és időtakarékos gyógyulás érdekében!

Csomag tartalma:

Anamnézis felvétel (online is)
SFMA – mozgásminta vizsgálat -Selective Functional Movement Assessment

Az SFMA, egy amerikai terapeuta csapat által kidolgozott mozgásszervi diagnosztikai felmérés. Fájdalom, diszfunkció, sérülés, műtétek után javasolt eljárás, a mozdulatok minőségének értékelésére, és a fájdalom meghatározására.
A szegmentáltan értékelő rendszerrel, pontosan meghatározhatóak az aszimmetriák, a fájdalmas és/ vagy diszfunkciós mozgásminták.

Műszeres talpvizsgálat

Jobb és bal láb terhelése (láb sérülések, csontkinövések, talpat érintő bőrkeményedés, tyúkszem, stb.-ből adódó terhelés eltérés meghatározása),

Harántboltozat meghatározás (boka supinatio),

Medence horizontális elmozdulása, hatása a keresztcsontra, csigolyákra, állkapocs ízületre,

Súlypont és testtömeg középpont meghatározás (koponya helyzete),

Stabilometria meghatározás (ideg-izom kapcsolat)

Egyéni konzultáció, az eredmények teljes elemzése, összefüggések magyarázata.
Egyéni kezelési terv készítése.
E- riport, tartalmazza a felmérés eredményeit, magyarázattal, valamint a kezelési terv beosztását, saját mozgásterápiát.